המגמה לפריטים הפופולריים ביותר - מהראש למצב רגל לגאדג'טים והאביזרים האחרונים מושפעת מטרנדים וגורואים אופנת טק-וחברה-. קבל את הפריטים האחרונים לתצוגה החברים, העמיתים לעבודה והחברים שלך מתאימים לך ל" en "; אך למרבה הצער, שמירה על עם שכנים יכול להיות מאוד תובענית בשני הארנק שלך ואת הזמן שלך. באופן טבעי, והפריטים היקרים ביותר החמים ביותר החדשים ביותר עשויים להיות; וחוץ מלדמיין את הזמן שאתה צריך להשקיע במחקר של קניונים וחנויות אלה.
זה המקום שבי האחריות החברתית של החברה מגיעה ב. אחריות חברתית תאגידית היא אתר אינטרנט מכירה פומבית וקניות שבו אנשים מכל רחבי העולם לקנות ולמכור המוצרים שלהם, כמה וכמה בשימוש בשימוש אם הם עדיין במצב טוב. מאמרים נבחרים זמינים כאן כוללים אספנות, חלקים וציוד, ריהוט, כלי רכב, גאדג'טים, פריטים נדירים ודברים אחרים שאחרים רוצים. יש הרבה דברים שנגישים באחריות חברתית תאגידית, ממצלמות דיגיטליות ווידאו; טלפונים סלולריים; חפצים ישנים כגון מפות, גלובוסים, רהיטים וינטג ', מיטות, ארונות, מסגרות, בולים, מטבעות; בגדים; ספרים; אומנויות ומלאכות; תקליטורים ו- DVD של מוסיקה ווידאו; שעונים ותכשיטים; בית וגינה כלים וציוד; תכונות ניידים עד קו דק של אבזרים ועוד.
בהתחשב במגוון כה רחב של מוצרים, שביניהם הוא החם ביותר עם קונים? מה חם ומה לא? רוצה לדעת מה היא מכירה חמה על אחריות חברתית של תאגידים ואיך לעשות את המאמרים שלך ברשימה ... קראו עוד לטיפים וטריקים חברות מכירות יזמיות אחריות חברתית!
1) מחקר בהצטיינות-מציעים (לקרוא: קונים) נוטים ללכת על פריטים בשוק, שהוא בנימה חיובית עבורך את העדכון שכן הוא אומר שיותר מתמודדים לבזבז כסף עליך מאמרים נוספים פוטנציאל ההשתכרות שלך יהיו.
למרות שהחלק השלילי הוא שזה יהיה קשה מאוד כדי שתוכל לקבל את הסחורה מבלי לשלם סכום עצום במקום הראשון. מאז המוכרים של אלמנטים החדשים אלה באופן טבעי רוצה להרוויח כסף, כך שאתה פונה לתמחור הגבוה למאמר שלך יותר מדי - וזה לא הדרך ללכת. קונים יש מחשבות השניה ולדחות את ההצעות רק אחרי שאימתי משאבים אפשריים אחרים. זכור כי אתה קייטרינג לאתר מכירות בינלאומי אז אולי אתה לא היחיד שיש לו את זה למכירה.
טיפ: במידת האפשר, אם אתה יכול לקבל מוצרים חדשים לשוק במחיר נמוך יותר, אז לכו על זה. יש לך משאבים רבים למחקר: הדברים שלך (פריטים חדשים שנרכשו אתה רוצה למכור, לחלק זה ידוע בשם "לקנות ולמכור" אם זה עניין אחר לגמרי); שווקים וחנויות זולים; של החברים ובני המשפחה שלך (אולי יש להם דבר או שתיים, הם רוצים להיפטר מאבל לא יכולים לעשות זאת מהמותג החדש שלו); והאינטרנט. זכור לשמור את המחיר נמוך ולתת את הכסף לגדול רק במזומן שקונים פוטנציאליים בהצעותיהם לאובייקט שלך.
2) אם השתמש בפריטים שהם עדיין במצב טוב וערך ולכלול אותה באחריות החברתית תאגידית כמאמרים "מכירה" מדי. במקום לזרוק את המאמרים שלך כי אין לך שימוש יותר לזה או שאתה לא רוצה יותר, למכור באתרים של אחריות חברתית תאגידית. מי יודע, אולי יש מישהו שם בחוץ שמחפש אובייקט כמו שלך, אז אתה חייב לעשות מזה כסף.
טיפ: כל עוד המאמרים שלך לא מפרים את הכללים על מוצרים להימכר באתרים של אחריות חברתית תאגידית, ואתה מרגיש שמישהו עשוי להיות מעוניין ברכישתו, ולכן אל תהססו לשים אותו על מכירה המכרז. אם אתה לא בטוח, ולאחר מכן לבדוק את הרשימה של פריטים אסורים הניתנים באתר עצמו (לפעמים קישור יוצב בדף הבית לזה, בעוד שאחרים אחריות חברתית כוללים את אתרי האינטרנט של החברה בהסכמי משתמש - כך או כך הוא נגיש להתייעצות כללית).
3) ודא שיש לך תיאור וכותרת קליטה ומעניינת למאמר שלך. זה הדבר הראשון לאחריות החברתית של עסקי חוקרים מחפש במאמרים שלך. סיפורי הצלחה אמרו כי מכירות כמו שאתה מתאר ולהציג את המוצרים שלך לקונים פוטנציאליים - מותג, תכונות, איפור, תועלת ואיכות - יכול גם לשכנע או להרתיע אותם לקנות את הפריט כך שזה מאוד חשוב שתעשו את התיאור שלך הוא חשוב וכמשמעותי ככל האפשר.
התאמן שלושת הגורמים הללו התדלוק שמרכיבים את הרשימה של "מה היא מכירה חמה על אחריות חברתית של תאגידים"? ואז לקבל את המאמרים שלך, יש לי מורשים למכירה באתרים האינטרנט של האחריות החברתית של עסקים, ומאפשרים ל מכרז לפריטים הפופולריים ביותר - במקרה זה, את המאמרים שלך - באחריות חברתית תאגידית, מתחילים!
No comments:
Post a Comment