Sunday, January 31, 2016

אמנות בתאורת מונקו מספקת בעלי חיים ממולאים מופיעים יותר דינמיים

קלפלי תהה למה מר גאש לא בשם אי הקרפד. ירי, אם כי לא קטלני ליעד, בדרך כלל כתוצאה משדה FirstPerson דו"ח. אולי מר גאש זעוף, ניסה קלפלי לשער, מפני שחוטף הכלבים נשארו בחיים. מר געש התגאה מאוד בwork.Still שהוא צריך לקרוא בקרוב חשב קלפלי. חכה לי לומר על אוואלון-מלטף חרא, כפי שניתן היה בדיוק הדבר הנכון כדי להאיר את רוחם של מר געש; הסוג של משימה שהוא היה ידוע לעשות בחינם.

כפי שהם הלכו לבית הקפה חדש, קלפלי כמעט להתגבר על מצוקה. ברבי נראה קודר. היה להם שיער מתולתל וצבע אותו בשחור כשוהם, שפתיים וצל כדי להתאים את העפעפיים. הם לבשו צעיפי תחרה אפסרים מעופשים שקופים יותר רופפים, מכנסיים צמודים ולולאות עור, נעליים צבאיות פתוחות שמשיכה מגושמת. זה היה פלילי, קלפלי גינה שתיקה. נשים נעשו לחצאיות קצרות ועקבים גבוהים; לעזאזל, הוא צריך לדעת. הוא היה מהנדס העיצוב! על חשבון גדול, שנוצר מחדש-קטיה וטיש בתמונות תאום מושלמת של הסמל של יופי האמריקאי. ועכשיו הוא השיג חסד מרד. ציפורניים צבועות בשחור!

הרמינה אמרה את המילים בקול רם כדי לשמוע איך זה נשמע רציני. באמת שהוא ... .whacked אדם ניצוד, נחנק, חסל, עשה, מה שבחורים כמו מר געש נקראים. האדם מגיע לו למות, זה צעיר חכם להתערב בעסקת 28,000,000 $ שהגשר פאלמר הרמינה הייתה מתוזמרת כך במיומנות; החטיפה של מצב רוח טוב בודל; לשימוש בכלבים של חתיכות לחתוך כמנוף סחיטה; לניקוי החתונה סטואוט .... איך הרמינה לא הייתה בטוחה. אבל מאז שפגשה חוטף הכלבים, דזי התנהג בצורה מוזרה. מקרה לדוגמה: הנה זה היה 10:30 בערב והיא לא הייתה בבית. הגב 'פאלמר הרמינה, לא בבית! הוא הלך לחדר העבודה ולקח את כסאו מדגי ספורט זכוכית פעור עיניים וראשי החיות. הוא חייג את אחוזתו של המושל וביקש לדבר עם דיק ארטמוס. משרת בשם שון-הו מושלם! זה היה אמור להיות שון! סטואוט -informed שהמושל הלך לישון מוקדם ולא יכל להיות מופרעת, שנועדה דיק ארטמוס את ייצור ליסה פיטרסון יוני או כל האחיות לשעבר האחרות שלה מועדון נשים לתמוך מינה משולשים. הרמינה פאלמר, שהתבונן בקופסא הסיגר על השולחן מולו, האמין כי הגעתו של הכרטיסייה ראויה שיחה אישית עם מושל פלורידה. הרמינה אמרו שהיא הייתה חיונית לדיק ארטמוס לדעת שחוטף הכלבים המשיכו להיאבק. הרמינה מושל דיק הרגיש היה צורך להיזכר להטיל וטו על גשר היסעור בהקדם האפשרי, ולוודא לעזאזל הוא יגיע לעיתונות כדי שהחוטף לראות.

הוא ניסה להיזכר מה הבחור נראה כמו באותו הלילה בסוויין, העברתו פתק סרקסטי זה. שיזוף, חולצה פרחונית ..... הרמינה שהבינה את הבחור לבטלן סירה, בן זוג על יכטה. אבל הפנים? הוא היה צעיר, הרמינה נזכרה. אבל הבר היה מלא עשן, הרמינה הייתה חצי שיכור, והילד לבש גוונים כהים, כל כך ... .. אין מזל עם הפנים. דזי מר געש רשעים צריך להתייעץ. היא זו שבילתה זמן עם החוטף.

אבל המחשבה על מר געש לבד פאלמר עשתה להתכווץ דזיראטה. מה קון זה היה מפחיד! הרמינה תהתה אם העכברוש המגעיל התינוק היה עדיין בחיים-מיילל וזוחלת עיוורים למחצה דרך ארון דגניו, אין ספק! זה היה מדהים. מזעזע, באמת. אחד מבני האדם החזק ביותר במדינת פלורידה, וזה עולמה מבריק צומצם למבתרי צהובון Freak Show-כלב ופטישיסטים של בובות ברבייים ומכרסמים שיער נערם חמוש פאנק סדיסטים בגרונו!

No comments:

Post a Comment