Sunday, January 31, 2016

חלק מהאפשרויות שלך אם אתה רוצה ללמוד פחלוץ מונפלייה

אז הזכיר לו דזי שבודל לא היה עובד במלוא העצמה. כמה ימים קודם לכן, הוא הובהל לניתוח חירום אחרי שבלע חמש עיני זכוכית ממשרד הרמינה. הרמינה לא שמה לב לעיניים היו חסרות עד שהאיש בא לתקן mounts פחלוץ. זמן קצר לאחר שנעשה בודל אדיש והפסקתי לאכול. רנטגן למשרדו של הווטרינר גילה כדורי זכוכית, רשומים באשכול בסוף מול המעבדה הבטן. ארבעה מהם להסיר בקלות במהלך laparotomy, אבל נזרקו חמישי למעי, מחוץ להישג ידו של המנתח. זה ייקח עוד ניתוח אם בודל לא עבר את גלגל העין איבדה בקרוב. בינתיים, הכלב נשאר אדיש, ​​עמוס באנטיביוטיקה כבדה.

זה היה באשמתו, כי היא הייתה כל כך עצבנית. במבט לאחור, זה לא היה צריך לראות אותה מה נעשה לראשי הגביע בחדר העבודה. עם זאת, כאשר הרמינה הייתה מחצית תוהה אם נדאל החשאי יכול להיות דזי עצמו; אולי היא נעלמה דואר עליו. זה בהחלט לא היה אוהד של תחביב המשחק הגדול שלו, הוא נזכר בכאב שהיא נתנה לו להרוג את הקרנפים. ואמת, זה לא היה קשה לדמיין את אשתו יושבת על הספרייה בקנה מידה ומשתמשת באחד מהמזלגות של לובסטר סטרלינג מתנת חתונה מתעשיית הפס-mutuel בקפידה להסיר עיניים מדומה שלה שלל ציד.

אבל דזי לא היה יכול להיות אחד שעשה את זה. סטואוט ידע בתגובתו לכוכב המחומש מקאברי על השולחן וקיר פניהם של בעלי חיים בלי עיניים. דזי החוויר וברח מהחדר. מאוחר יותר, היא הפצירה בי בעלה לשכור מאבטחים שיישמרו על הבית; זה כבר לא מרגיש שם בטוח. הרמינה אמרה, אל תדאג, זה רק חלק משוגעים מקומיים. ילדי שכונה לשבור בשביל כיף, הוא אמר. אבל באופן פרטי הוא החשד ששני הפרק של זכוכית גלגל העין וחילול BMW היו קשור לחברת שתדלנותו; כמה אידיוט ממורמר, חצי מפותל מלקוח. או אולי אפילו מתחרה קנאי. אז הייתה לי הרמינה המנעולים השתנו בבית, קיבלה את כל מספרי הטלפון החדשים, ומצאה מטומטם אלקטרוניקה שבאו ושטפו את החדר למכשירי האזנה. למען סדר טוב, יש לו גם טבח סוכנת בדיקת פוליגרף, גנן ומשרה חלקי. דזי עשה הבטחת בעלה כדי להגדיר את האזעקה בכל לילה משם, ולא היה לו כל כך בנאמנות.

למעט הלילה כשהלך לאירוע התרמה רפובליקנית ויש כל כך מטויח שמונית תיקח אותו הביתה. השעה הייתה 3:00, שבזמן סטואוט בקושי יכלה לזהות ביתו שלו, הרבה פחות להתאים את המפתח החדש בדלת; הקלדת קוד בן חמש ספרות שאינה רציף בלוח האזעקה הנדרש dexterity.Still יותר מדי, הוא לא יכל להאמין שמישהו החליק מאחוריו ותפס לברדור. דבר אחד בטוח, בודל היה עומס כבד של 128 פאונד. הוא הוכשר על חשבון גדול לשבת, להסתכל, לנער, לשכב, העקב, ולא לדלג מעליו זרים. בכוח כדי להסיר את הכלב, הרמינה להניח שהיה לוקח יותר מאדם בריא.

אלוהים תודה, הם לא ידעו על זה, כל אותם האנשים שחששו והכרחיים ונשאבו הרמינה פאלמר, לוביסט בגדול. כל האנשים האלה ונשים חשובות להעמיס התא הקולי שלהם בטלהאסי ... .. ראש העיר של אורלנדו בחיפוש מיומן יד הרמינה לקבל 45 מיליון $ בכביש פדרלי קרנות-דיסני וורלד, עדיין דורשים פלט אחר הכביש המהיר כביש 4; נשיא חברה של מכונות מזל, סטואוט מפצירה לארגן ארוחת ערב פרטית עם ראש שבט סמינול האינדיאני; חבר הקונגרס של ארצות הברית בווסט פאלם ביץ ', מתחנן למושבים בתיבה לבית פותח מארלינס (לא לה באופן אישי, אבל לחמשת מנהלי חברת הסוכר ששכנעו את מוסקי מקלם ג'מייקה ואיטי לתת בנדיבות היטב מעבר לאמצעים שלהם בחירות מחדש, למעשה, החשבון של

No comments:

Post a Comment