Sunday, January 31, 2016

נאנט ממולא בעלי חיים Valent פחות מאשר כאשר הם נרכש

בחלום הבא טווילי נפל באוורגליידס וירד גשם נצים. הוא רץ שוב, ריצה מהחוף של קייפ סייבל, וציפור נופלות בכל מקום, שמיים של אש. בחלום דזי רץ יחף לצדו. הם מושכים חול הלבן סוכר ניצי מדמם שלהם, בתקווה למצוא אחד עדיין בחיים; אחד שהם יכולים להציל. מקגין בחלום טווילי, מדי, נרדף במעגלים על ידי חתול הבר שלוש רגליים כחושות היו יכולות להיות מצחיקות, למעט כל ציפורים להכות את החוף כנוצות אדומות פצצות. בחלומו ראה טווילי נקודה באופק, וכשהתקרב הקש הפך את דמותו של אדם על פסגת דיונה; אדם עם אקדח ארוך הצביע לשמים. מחשבה טווילי דרס, צועק לכדי לעצור את רוצח הנץ. האיש הוריד את נשקו והסתובב כדי לראות מי בא. הוא הלך נוקשה ועלה חבית, הפעם כיוון אל טווילי. בחלום טווילי את כתפיו ורץ מהר ככל יכולתו לרוצח הנץ. הוא הופתע כששמע את דזי הקרוב דיונה מאחוריו לרוץ אפילו מהר יותר. טווילי ראה את הזוהר של רגע יד דזי נגעה בכתף ​​שלה.

איימי הייתה אישה מדהימה של חמישים וחמש. היו לה עור לבן ללא רבב ועיניים ירוקות ים ביישן ואלגנטי מפוספס שיער כסוף. מצא טווילי גירושין אירוניות שהאמא שלה בחרה פלגלר החוף, בהתחשב בסלידתו לאור של השמש הטרופית ואת מחויבותה לרודפת חזירים קודמים שמכרו את הנכס מול הים לפרנסתו. אבל איימי אמרה שהיא הרגיעה את הזריחות האטלנטי (שהיו קצרים מדי כדי לגרום קמטים בפנים), ולא טיפחה כל מרירות מתמשכות כלפי פיל קטן (שהיא פוטרה כ" מבולבלת ולא יציבה "). בנוסף, איימי אמרה, החוף היה מקום מצוין להתאמן הריקוד שלהם וקלרינט ויוגה, אשר דורש בדידות.

איימי ספרים הפנו את ראשו, מחניק צחוק. על החוף מאחורי הגשר היו החצי תריסר גולשים צעירים, בלי חולצה, עם הלוחות שלהם תחת זרועותיהם. הם קבועים עם המים רגילים הקודרים. איימי חשבה הסצנה תגרום תמונה טובה, הצילום הוא התחביב החדש שלו. מקגין טפף במורד מדרג להתיידד. הרמינה התפתתה לומר כן. אלוהים יודע שהוא צריך לצאת. וברגע שהפרלמנט השלים הקטע האחרון שלה שטויות בשבוע הבא, ולמה לא חופשת ספארי באפריקה? עד שהוא חזר, המובילים ניקו את ענייני דזי והבית מרגיש כמותו שוב. הרמינה יכולה להתחיל שיפוץ לפרישות. הוא שינה את דעתו על ההעברה; זה ייקח שנים כדי למצוא מקום עם חדר גביעים רב כל כך.

אבל היה לי קרימלר שום כוונה לעזוב את האי של קרפדה ככללית מעולם לא נטש את שדה הקרב, אפילו לחופשת חוף עם כל ההוצאות ששולמו. לכן טען קרימלר ואחד .357 כורע בהמתנה לקרוון intruder.Hours הבא עבר ולא הגיע, אבל הדופק של האי מלמל לדאוג על דלתו. הרוח. עופות ים. רשרוש העלים ולהיאנח. קרימלר היה אדם רדוף. נצור על ידי הטבע, שהיה לו הרצון והחימוש להילחם, אבל לא חיילים. באמת, הוא היה לבד. אה, לשמוע פלאשבק המוכר של משאית זבל עמוסה מדי, הזמזום המהדהד של מסורים חשמליים, עמוד השדרה המתכת רועד-ploink של נהג ערימה. איך קרימלר הנשמה יהיה חבית בשמחה!

אבל מכונות העפר שהוא אוהב לשבת בשקט ולא פעילים, וכל רגע שחולף ועלה אי מקולל; נסער, הפרחה, מכווץ לחיים. נעול בריח הטחוב נסיעות הקרוואן, קרימלר החל לדאוג שפיותו. הוא התגרה ומתייסר כל זעקתו של אביר, כל סלסול של דביבון, כל נביחת סנאי מעודדת (שבו הוא הגיע לאימה כמעט כמו שהוא פחד סנאי). נראית את תחילתו של ערב קליל כדי להגביר את המחבט המקורי בדלת קרימלר ולהטביע את הדין הוא טרק טום ג'ונס CD בסטריאו. הוא הדליק את כל האורות, תקוע כורסא מתחת לידית הדלת, החליק מתחת לשמיכה וחיכה ששינה לא תבוא.

No comments:

Post a Comment