Wednesday, January 15, 2014

להתחיל את העסק משלך ואחריות להרוויח כסף במיידי

מה יכול אחריות חברתית תאגידית בשבילך? אחריות חברתית מוגדרת כעסק הביתי הפשוט ורווחי שיכול לעשות את הדרך שלך לשיא של הצלחה. זהו אתר שבו אתה יכול למכור פריטים משלך באמצעות מכירות פומביות.

כאשר אנו אומרים מכירה פומבית, אנחנו מדברים על מכירה פומבית שבה כל המרבה במחיר הוא זה שמביא הביתה את הפריט למכירה. מסיבה זו, יזמים רבים רואים אחריות חברתית כדרך טובה לעשות התחלה עם עסקים בזמן פנוי.

רוב האנשים מאמינים שהאחריות החברתית של חברות המוכרות ייכנסו לתוקף, המוכר של האחריות החברתית תאגידית צריכה כישורים מיוחדים מאוד בשיווק; אבל במציאות זה לא. כל אחד עם תשוקה לעסק, ומחשב ומצלמה דיגיטלית יכול להתפרנס רק על ידי שימוש באחריות החברתית.

עם האחריות החברתית של העסק, אתה יכול לעבוד בזמן שאתה רוצה בלי בהכרח הצורך להקים חנות לפריטים שאתה רוצה למכור. רוצה לעשות עסקים בלי הרבה מאמץ? אז למה לא לנסות להתחיל האחריות שלך חברתית תאגידית היום. עסקי מכירות אחריות חברתית הוא רעיון עסקי טוב בשבילך לצאת ל, במיוחד כאשר יש לך רק תקציב שהדק ההון שלך. לא רק זה, כי יש יתרונות רבים אתה יכול להשיג כשאתה עושה עסקים עם אחריות חברתית.

בהתבסס על מגזין Business Week, יש יותר מ -250,000 עסקים שלהשיג מקור ההכנסה יציב באמצעות המכירה של אחריות חברתית תאגידית עבור מגוון רחב של פריטים. זאת בעיקר משום שהיא מאפשרת לכל תעשייה לגישה בקנה מידה גדולה למספר רב של לקוחות.

יתר על כן, זה קל להתמודד איתו, מאוד מתגמל ופורה. אתה יכול אפילו לנהל את העסק שלך בכל מקום בכל עת שתרצה, בלי לדאוג בניית אתר אינטרנט ותעבורה באתר. והכי חשוב, אתה יכול סוף סוף להפוך את פעילות הפנאי שלך לעסק במשרה מלא הוא בהחלט מסתובב כסף.

כיצד לקבל את הכדור? כדי שתוכל להתחיל האחריות החברתית תאגידית שלך, הנה ארבעה הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לשקול: 1. הרשם ראשון. לפני שאתה יכול לקבל את הגישה הטובה ביותר לאחריות החברתית של תאגידים, זה חיוני כי לך להירשם לחשבון הראשון של אחריות החברתית של החברה ללא תשלום. אם אתה מוכר של האחריות החברתית של המותג או הקונה של החברה, אז זה הזמן שאתה יכול כבר לעשות עסקי אופנה נגישים.

2. החליטו מה אתה רוצה למכור. זה מאוד חשוב לך לעשות את דעתך על מה שאתה רוצה לשים על השוק. זה יעזור אם אתה מחשיב את מה שמעניין אתכם ביותר ומה השוק יהיה מרכז תשומת הלב שלך. רצוי, אלה הם מוצרים שאתה גם הודיע ​​על האפשרות הטובה ביותר עבורך כדי לייעל. לדעת כל מה שיש לדעת על האינטרסים הבסיסיים שלך הוא המצביע הראשי, עליך לזכור כל הזמן.

3. מצא את המקור אמין להגיע להסכם עם. להשיג מוצרים לרכישה היא בדרך כלל נמתח ומקומם מספיק בניהול האחריות החברתית שלך מכירות. עם זאת, לאחר שסבלת שלב הקשה הזה, את כל השלבים הבאים כבר מסובכים. אבל מצביע המפתח להשגת המומנטום הזה הוא שאתה חייב להיות מסוגל לקחת את החברה הנכונה למשא ומתן עם. חברות בעלות מוניטין הם מועמדים טובים לשותף עסקי במשרה מלאה.

4. השתמש באסטרטגיית השיווק. אסטרטגיות מכירות הגיוניות בכל אחריות חברתית תאגידית. זה משחק תפקיד גדול בחיזוק הערעור של שיווק המוצרים שלך ללקוחות הפוטנציאליים שלך. רוב הזמן, ישנם שני סוגים של גישה נהוגות חברות מכירות אחריות חברתיות:

) כמה פריטי חיתוך שיעור הקמעונאי כדי לקבל רווח סביר - הוא תכסיס המכירות שמומלץ מאוד למי שרק חדשים לאחריות החברתית של תאגידים. עם זאת, זה עלול לקחת לך הרבה מאמץ כדי להפוך את המלאי של פריטים שנמכרו ולשמור על רישום של כל האלמנטים, בבת אחת.

ב) קמעונאות מספר קטן של מוצרים יקרים כדי לקבל תשואות עצומות לנפש - שנועד לתמרן CSR מכירת טקטיקות; אבל יש לזה היבט שלילי קשור אליו כי יש לו סיכון של לא מרוויח הכנסה פעם הפריטים לא נמכרים בכל אמצעי.

בסך הכל, האחריות החברתית תאגידית היא השדרה ליזם עם מוח עסקי עדיין אין לי מספיק תקציב כדי לבנות שאפתן. חברת אחריות חברתית מוכר לא יכולה להיות יעילה כאשר אתה יודע כיצד לבצע כדי לקבל את המוצרים שלך תקין לסל ללקוחות הפוטנציאליים שלך. אז, להתחיל האחריות שלך חברתית תאגידית היום, ואתה תראה!

No comments:

Post a Comment