Monday, January 13, 2014

איך להתחיל עסק אחראי - הפעל זהב לא רצוי שלך

הפכו פריטים ישנים מהסבתא שלך או ההורים שלך בגדים משומשים ו'אוצרות 'החבויות אי שם בעליית הגג? האם יש לך כמה פריטים חדשים למותג או אוסף שרצונך להסיר, אך לא בהכרח לזרוק?

אם ענה בחיוב על כל (או כל) של הסוגיות שהוצגו לעיל, אז אתה במצב הנכון לבדוק את האפשרות של הקמת עסק באתר האינטרנט של אחריות חברתית.

דברים שיש לזכור עם אחריות חברתית ונצ'רס העסקי: • ראשית, לפני שכל מה שאתה ולהתחיל לחטט לחומרים "להימכר" בערימה שלך וטירוף לסווג בהתאם - תפסיקו! יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת על האחריות החברתית של העסקים ואיך אתה יכול להתחיל אחריות חברתית של תאגידים; להכיר את האתר והשירותים יש לה להציע; ובעצם את החוקים והתקנות שחלים על שני הצדדים (קונים ומוכרים), במיוחד עבור אלה האחרונים.

אחריות חברתית תאגידית - השיטה הפופולרית ביותר של קנייה ומכירה של פריטים באינטרנט עד כה. זה מקום שבו תוכל למצוא את ההתכנסות של אנשים מגזעים שונים לגמרי פגישת משהו כי הם זקוקים לאחרים; או יש משהו שהם רוצים להיפטר ומאחרים רוצים את זה - לשים למכירה ולמחיר.

כמובן, כמו כל אתר מסחר אלקטרוני הפועל באינטרנט, שהוא גם מודרך על ידי כללים ותקנות הנוגעות לקנייה ומכירה של פריטים כדי להגן על שני הצדדים (במקרה זה, קונים ומוכרים). החובה החוקית של גיל 18 ומתחת למדיניות המשלוח של הסחורות שנרכשו; כל סעיף של הכללים המסדירים את האתר מנוסחים באומץ ובבהירות.

בעיקר, על ידי גישה לאתר האינטרנט של החברה אותה האחריות החברתית, אתה מקבל את התנאים לכך, במיוחד אם אתה להתמודד ישירות עימם; לכן זה הכרחי כי אתה לקרוא ולהכיר את החוקים והתקנות המנחים את האחריות החברתית של פעילות עסקית. לקבלת רשימה של מונחים ותנאים מלא, היכנסו לאתרים של אחריות חברתית שאתה יכול למצוא באינטרנט.

• שנית, לאחר קורס מזורז על מדיניות ותקנות של האתר, לבדוק את המאמרים שלך. ודא שהם נופלים בתוך הקטגוריות של משפט, אבל אם אתה לא בטוח ולאחר מכן לבדוק הסעיף המוגבל של האובייקטים הנמצאים באתר. כאן תוכל למצוא רשימה של מוצרים אסורים או לא ניתן למכור באתר כגון פריטים בלתי חוקיים, משקאות אלכוהוליים וסוגים מסוימים של משקאות חריפים, שרידים עתיקים וחתיכות מוגנים על ידי חוק המדינה במיוחד אלה המתקבלים על ידי שיטות לא חוקיות על ידי המוכר, תרופות ומוצרים מוברחים, כלי נשק וכלי נשק קטלניים אחרים, מוצרים מזויפים וטעמים.

בעיקרון, אספנות כגון עתיקות, יצירות אמנות, מטבעות, מצלמות דיגיטליות ומצלמות וידאו, טלפונים סלולריים, בגדים ואבזרים, נעליים, פריטי צעצוע כמו בובות ודובים, בולים, שעונים, מאמרי תינוק, חומרים עסקיים, מוצרי בציר, מוצרי אמבטיה וגוף ועוד הם אלה המוצעים בדרך כלל למכירה באחריות חברתית תאגידית. אם יש לך מאמר שונה מאלה שבדרך כלל יש לי מוכרים, כל עוד זה לא מפר את המדיניות של האתר על מוצרים שניתן למכור באינטרנט, אז טובים יותר מאז ייחודה יפיק תוצאות חיוביות מקונים מעוניינים .

• שלישי, בעוד שזה מאוד חשוב לך להכיר את האתר עצמו, אתה יודע מה כפתורים ללחוץ כדי לגשת לסוגים מסוימים של שירותים, אתה יודע מה קטגוריה או מבחר המאמרים שלך הולכים מה, כפתוריך לספק גישה לשירותים הניתנים אך ורק לקונים או מוכרים - כולל אתה יודע את כל הפרטים הקטנים של האתר עצמו, מה שמקל עליך לנווט. בדרך זו, אתה לא תאבד רגע שאתה מקבל ממש רציני לביצוע או פתיחת עסק באינטרנט על אחריות חברתית.

אם עקבת אחרי שלוש הנחיות אלה על איך אתה יכול להתחיל אחריות חברתית של החברה, אז אתה גם על הדרך שלך להרוויח מהמאמרים שלך. פשוט לשים את המוצרים שלך במכירה ולצפות בתנועה לזה להמריא כקונים להתחיל להציע על הפריטים; אם אנחנו משלמים את המחיר שאתה נקבע מבלי לחכות לתהליך הגשת ההצעות ועד הסוף.

עם אחריות חברתית תאגידית, אתה כבר לא צריך לזרוק פריטים שונים שאתה לא צריך (אם חדש או פריט בשימוש), כי אתה יכול להרוויח מזה כסף.

No comments:

Post a Comment